Коли писати важко...

Я за роки своєї журналістської діяльності багато чого бачив і чув. У результаті став циніком.

Мене мало хвилює Лісопаркова як зелені легені Кіровограда. Я займаюся цією темою, бо цікаво з професійного погляду.

Новини в редакції обговорюються приблизно так:

— ДТП сталася, ставимо на сайт?

— Трупи є?

— Немає.

— Шкода, тоді не ставимо.

Прикладів, словом, — море.

Але коли розповідають про восьмирічну дівчинку з Луганщини, яка, переїхавши до Успенки Онуфріївського району, першим ділом запитує у хазяйки: «А погріб великий у вас? Усі помістимось?», мені стає трохи не по собі.

Купуйте наступний номер «УЦ». Я все одно допишу цей текст.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом