Концерт "Агати Крісті". Й трохи про політику

Ненавиджу, коли музику змішують із якимось іншими речами. Колись мав розмову зі своїм товаришем.

- Як ти можеш слухати Фреді Мерк’юрі? - спитав він.

- А що в ньому не так?

- Так він же ж з мужиками трахався…

Чесно, мені начхати, з ким і яким способом трахався Фреді Мерк’юрі. Мені просто подобається “Квін” - і цього достатньо.

Точно так само не розумію істерії довкола “Агати Крісті”. Ох, вони ж “ДНР” підтримують. Ну і що? Ну, придурки, звичайно, але музика від того не змінюється. Якби Кобзон був найпалкішим прихильником України, я все одно його б не слухав.

Чи от, наприклад, “Океан Ельзи”. Я повністю розділяю їхню позицію щодо сьогоднішніх подій на Сході та в Криму. Але ніхто не змусить мене полюбити пісні “ОЕ”.

Коротше, насолоджуйтесь концертом. Він того вартий. А “ДНР”, “ЛНР” та інші мудаки тут ні при чому. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом