Про всяк випадок

Здається, це називається грою на випередження.

Дорогі друзі та недруги! Підозрюю, що найближчим часом нехороші люди - хто саме, поки не писатиму, - розповсюджуватимуть про мене всіляку херню. Наприклад, нібито я бухаю. Доказів у них немає через ту просту причину, що п’ю рідко і при цьому не влажу в якісь неприємні історії. Але може вийти, як в анекдоті:

- Пане, а в селі говорять, що ваша донька - блядь...

- Так у мене ж немає доньки, лише троє синів!

- Ну, ви це тепер селу доведіть.


Тому про всяк випадок: випиваю лише на свята і небагато. Одна шкідлива звичка є - паління.

Як варіант - «забив» на дітей. Брехня, я дуже їх люблю і з усіх сил намагаюся допомагати, в тому числі й грошима.

Може з’явитися й інформація, начебто не справляюся з роботою. Жодних претензій до того, чим я займаюся, у моїх роботодавців немає.

(Цілком можливо, ще щось вигадають - вони креативні люди. Не ведіться, краще розпитайте тих, хто мене добре знає.)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом