«Альфа-банк» і культура спілкування


Подруга брала кредит в «Альфа-банку» й залишила їм номер мого мобільного. Борг не повертає. Працівники установи регулярно телефонують мені. (Кожен номер я заношу у чорний список. Але набирають з нового.)

Сьогодні якась Оксана Володимирівна від традиційного «передайте, будь ласка, такій-то, щоб зв’язалася з нами» перейшла до абсолютно ідіотських погроз.

Виглядало це - звучало, вірніше, - приблизно так.

- Ваш номер телефону залишили як контактний. Якщо ви не передасте вашій знайомій інформацію, то доведеться погашати борг самому.

- З якого, пробачте, дива? Я ж вам нічого не винен.

- А мене це не хвилює. Змусимо вас заплатити.

Я розумію, що хер хто змусить насправді. Просто ж дістали вже... (Окремий привіт - подрузі.)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом