Редакторське й авторське


До липня 2008 року - з 2001-го - я лише писав. Із грудня 2008-го постійно працюю на редакторських посадах («Кіровоград.proUA», «Новини Кіровоградщини», «Точка доступу», «Депо», «УЦ»). Відповідно, доводиться ще й читати.

Уявіть, скільки всього довелося перепустити через мозок. (І доведеться, якщо Великий Дух Маніту буде прихильним до мене.) Крім того, протягом цих років нажив собі недругів, бо я - не дуже толерантна людина. Тобто якщо хтось присилає на електронку херню, а потім питає: «Ну як тобі?», то має всі шанси почути у відповідь: «Херня».

У нинішньому році я вирішив вийти за межі зони комфорту й повернутися до великих і серйозних (ну, відносно серйозних) текстів. Чути про свої майбутні творіння «херня» готовий.Але при цьому вірю, що все у мене вийде.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом