Запахи

Колись я вже писав про це. Чомусь захотілося повторити — з невеликими змінами.

Чим пахло ваше дитинство? Моє — розтопленою пічкою, коли потріскують дрова і хатою пливуть хвилі теплого повітря.

А ще — одеколоном і тютюном від батька.

Морозною свіжістю (не реклама), коли випрану взимку білизну розвішували досихати на шворках під стелею. Так класно бродити між простирадлами й різним одягом… Або просто лежати на ліжку і вдихати ці пахощі…

Розпечений на сонці асфальт. Свіжоскошена трава.

Запах книжкових сторінок. Не завжди новеньких, частіше — вже пожовклих від старості…

Минали роки. Проносилися шлейфи дорогих і не дуже парфумів. Війнуло спиртом. Знову одеколон і тютюн — але вже від мене.

А ще я відкрив для себе новий запах — парного молока з медом і якимись ледь відчутними ароматами. Так пахне моя молодша донька.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом