Що я хочу

Найбільше бажання - писати великі (відносно) якісні тексти. Журналістські (фактаж, публіцистику, репортажі, розслідування), літературні...

Хочу, щоб їхній рівень був не нижчим, ніж коли я працював у proUA.

Хочу друкуватися у крутих виданнях, заробляти гроші на літературних текстах. Чудово розумію, що я - не Стівен Кінг. Але якщо хтось зміг, то чому не зможе ще хтось?

Проблема лише одна - час. Його катастрофічна нестача, точніше.

Але я викручусь. Усе буде так, як хочу я - і це не мантра якась, тверде переконання. Ще не було ніколи такого, щоб я не добивався того, чого хочу.

До чого веду - найближчим часом у цьому блозі періодично з’являтимуться різні тексти. Хороші й херові, великі й маленькі. Рецепт у моєму випадку простий - писати регулярно і багато.

Тому ті, хто мене читає, готуйтеся до потужного сплеску графоманії.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом