Доземний уклін владі

Ви от усі бурчите, що ціни ростуть, жити все важче. А я вдячний владі. За що?

1. Моя фінансова грамотність поліпшується. Років три - чотири тому я заходив у супермаркет і складав у кошик все, чого душа забажає. Купував іноді зовсім не потрібні мені речі. Тепер я дуже уважно вивчаю ціни.

2. Атмосфера у сім'ї стає здоровішою. Якщо раніше дозволяв собі в п'ятницю посидіти з друзями з пивом, коньячком чи ще чимось годинки так до другої ночі в барі, то тепер - дзуськи. Я все більше часу проводжу з родиною.

3. Стаю здоровішим сам. "Пальонку" не вживаю, а ціни на нормальний алкоголь змушують задуматись. До того ж намагаюся менше курити. Все це позитивно впливає на мій фізичний стан.

4. Постійно думаю. В голові майже весь час крутиться: де б його ще підзаробити, щоб було чим платити за газ узимку. Мозок - він як тіло, потребує регулярних тренувань. От і розвивається логічне мислення, креативність тощо.

5. Відповідальніше ставлюся до роботи. Втратити її зараз - страшна халепа. Тому щоразу, сідаючи зранку за ноутбук, нагадую собі, що маю провести день, ніби він - останній.

6. Покращую свій професійний рівень. Це випливає з попереднього. У професіоналів більше шансів утриматися в сідлі, ніж у дилетантів.

Список можна було би продовжити, якби не пункт №5. Треба працювати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом