"Благодійні внески"

Був я вчора у четвертій міській лікарні, Русіка провідував. Заходить жінка у палату.

- Драстє, - каже, - я - сестра-господарка. Прийшла ось за благодійними внесками.

- А скільки ж, - цікавлюся, - платити треба?

- По п'ятдесят гривень з кожного.

- Я правильно зрозумів, що внески - благодійні? Тобто, захотів - дав грошей, не захотів - ні?

- Абсолютно правильно, ми ні в кого нічого не вимагаємо.

- Тоді ми не платитимемо.

- Та заради бога, як хочете. Я просто тоді лампочку в палаті не вкручу.

І лише після того, як я назвався журналістом, сестра-господарка без особливого ентузіазму заявила:

- Ну я ж пожартувала. Наче й журналіст, а жартів не розуміє...

P. S. При цьому всьому медперсоналу четвертої - окрема подяка. На побиття вони відреагували оперативно і якісно.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом