Ми всі банкрути?

Кіровоградська міська адміністративна комісія виписує якісь незрозумілі штрафи. Але це може бути значно серйознішим, ніж халатність.

Мешканцю обласного центру Володимиру Петренку прийшла постанова про адміністративне стягнення за нескошену траву. Документ викликає, м’яко кажучи, подив.

По-перше, штраф виписаний на менеджера-продавця магазину «Плетені меблі» Ольгу Іванову. Власник торгової точки — ФОП «Михайло Васильович Свистак». Адреса, де нібито виявили адмінпорушення, — тупик Прогонний, 4.

По-друге, місцем проживання Оксани Іванової значиться вулиця Братиславська, 48. Це будинок на розі Братиславської та Ярославської, причому його офіційна адреса звучить як «вулиця Ярославська, 95/48».







По-третє, Володимир Петренко стверджує, що ніякої Оксани Іванової ані у своєму будинку, ані на подвір’ї не бачив.

Новини Кіровоградщини зв’язалися з Михайлом Свистаком.

— Так, у мене магазин у тупику Прогонному, чотири, — розповів він. — Прийшли з адмінкомісії, мене не було якраз, дружина працювала. Сказали, що виписують штраф... Але там чистота й порядок, я неподалік навіть за свої гроші дитячий майданчик поставив!

— А чому штраф на вашу співробітницю виписаний?

— На яку співробітницю?

— На Оксану Іванову.

— Перепрошую?

— Ну, Оксана Іванова, ваш менеджер.

— Ви мене здивували. У магазині працюють лише я і моя дружина. А ніякої Оксани Іванової я взагалі не знаю.

— А дружина ваша так назватися не могла?

— Та ну, що ви. Навіщо це їй треба...

Володимир Петренко, який отримав «лист щастя», виявився економістом за освітою. Він вважає, що ця постанова — лише частинка великої кампанії зі створення фальшивої дебіторської заборгованості.

— Є кредитори, які хочуть отримати від міськради свої кошти, — пояснює Володимир. — Міськрада штампує постанови про адміністративні стягнення і демонструє: ось, мовляв, скільки нам винні. Кредитори дають відстрочку. Реально ж міськрада фактично є банкрутом, бо нібито заборгованих їй грошей ніколи не отримає. Їх просто не існує в природі.

Якщо наведену схему розширити до масштабів держави — стає страшно. Можливо, насправді ми всі вже давно банкрути?

Андрій Лисенко, Новини Кіровоградщини

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом