Нове життя

Експеримент із запоєм на вихідних виявився невдалим. Напився лише ввечері у п’ятницю, не сподобалось.

Натомість у голову прийшла інша думка.

Багато хто вважає, що починати нове життя після тридцяти — повна херня. Ну, типу вже давним-давно сформувався характер, є якась там робота, сім’я тощо.

Не згоден. Категорично не згоден. Із завтрашнього ранку я починаю нове життя. І чхати, що мені тридцять п’ять.

Що я робитиму:

  • щодня — зарядка (якщо сильно попре — то й бігатиму);
  • зведу вживання алкоголю до мінімуму (у робочі дні — повне табу, на вихідних — може, разок і небагато);
  • щодня писатиму в блог;
  • просто щодня писатиму: журналістські тексти, літературні (хочу вийти на справді серйозний рівень);
  • вчитимуся (журналістика, реклама, копірайтинг);
  • розкручуватиму Студію з усіх своїх сил;
  • до кінця нинішнього року зроблю Новини Кіровоградщини найвпливовішим виданням в області;
  • відкладатиму гроші.

Якось так. Пишу це публічно, щоб не виникло спокуси забити. А 31 грудня 2015 року чесно повідомлю, що вдалося.

Забігаючи наперед, скажу: вдасться у мене все.

Коментарі

  1. АндрУша, ти феерический долбоёб! ))))))) Перечитай свои блоги, за последние года 4, сколько ты раз уже начинал "нове життя"? Пиши исчо! Иногда перед сном, когда сил на книгу уже не остаётся, захожу почитать твой дневничёк - фееричное долбоебалово. Персонаж ты ещё тооооот )))))))))))

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Пасха на фоне гор

Разобраться как следует и наказать кого попало

"Металліка" випускає новий альбом